داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

از میلیچ و دیاباته تا مطهری و قایدی؛ استقلال در حال ریزش!

  • کد خبر: ۷۷۵۱۷
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
از میلیچ و دیاباته تا مطهری و قایدی؛ استقلال در حال ریزش!
درحالی که جدایی ۳ بازیکن از استقلال قطعی شده احتمال دارد به زودی ۳ بازیکن دیگر نیز از استقلال بروند. مطهری، حسینی و قایدی بازیکنانی هستند که با پیشنهاد‌هایی مواجه شده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال یکی بعد از دیگری در حال جدایی از این تیم هستند و مدیران این باشگاه نیز که به تازگی نشست نقل و انتقالات برگزار کردند و امید‌هایی به هواداران دادند، هیچ واکنشی نسبت به رفتن بازیکنان از خود نشان نمی‌دهند. سکوت مدیران استقلال پس از پیوستن محمد نادری به تیم آلتای ترکیه بسیار شگفت انگیز بود و حالا وقتی شنیده می‌شود که ارسلان مطهری نیز به احتمال زیاد از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و حتی خودش نیز با انتشار فیلمی در اینستاگرام این موضوع را تأیید کرده مدیران استقلال باز هم سیاست سکوت در پیش گرفته‌اند و هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا از خود نشان نمی‌دهند. این بی‌تفاوتی بسیار نگران کننده است و در شرایطی که اساساً مشخص نیست باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و پرکردن خلأ‌های موجود چه برنامه‌ای دارد، امیدواری به آینده بسیار سخت‌تر جلوه می‌کند.

این وضعیت زمانی وخیم ترجلوه می‌کند که می‌بینیم سید حسین حسینی و مهدی قایدی نیز با پیشنهاد‌هایی مواجه اند. به این جمع البته باید شیخ دیاباته را هم افزود که بعد از پایان جام حذفی راهی فرانسه شد و دیگر بعید است با استقلال قراردادی منعقد کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->